|
|
Pomoc techniczna online
|
W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail,
prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.
|
Spis treści:
- zmiana hasła subkonta email na serwerze,
- zmiana hasła głównego usługi.
- opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
- korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
- natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
- POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
- POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
- dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
Przydatna pomoc w formacie PDF:
- opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
- ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.
|
|
Natychmiastowe raportowanie o przesyłkach odrzuconych
|
Opisywana funkcjonalność dotyczy wszystkich kont e-mail w POP.PL®. Możesz otrzymywać wprost na Twój pulpit, informacje o przesyłkach odrzuconych, natychmiast po odrzuceniu. Do korzystania z usługi, należy mieć zainstalowany w systemie dowolny czytnik kanałów RSS.
Aby otrzymywać natychmiastowe informacje o przesyłkach odrzuconych dla konkretnego konta, wprost na pulpit, należy skopiować do czytnika RSS indywidualny (dla każdego konta) adres, jako adres nowego kanału. Adres ten podany jest w Panelu Administracyjnym "Menu/Statystyki blokad":
np.: https://spamblocker.pop.pl/rss-rejected.php?u=nazwa&p=hasło
Czas odświeżania kanału należy ustawić np. na 5 minut. Przez kanał RSS, oprócz adresu przesyłane są również informacje dodatkowe: IP nadawcy, domena odwrotna nadawcy, rodzaj i numer filtru oraz opcjonalnie inne informacje. W ten sposób można w jednym miejscu odbierać natychmiast informacje z kilku kont pocztowych na raz.
Możliwa jest również szybka zmiana hasła dostępu do kanału - pamiętaj wtedy o konieczności zmiany linku w czytniku w adresie kanału.
|
|
|
|
|