Zmiana hasła głównego usługi
Hasło główne usługi, to hasło przyporządkowane do głównego adresu email. W przypadku serwera jest to adres domena@domena.pop.pl lub alias tego konta, w przypadku konta indywidualnego, jest to adres konta. Po zalogowaniu się do Panelu Administracyjnego na adres główny, użytkownik posiada możliwość pełnego zarządzania serwerem oraz zmiany wszystkich innych haseł, np. subkont email, kont ftp itp.
W przypadku zapomnienia/zgubienia hasła głównego, nie jest możliwe jego odtworzenie, a jedynie zresetowanie (ustawienie nowego). Ponieważ jest procedura krytyczna, wymagamy formalnego przesłania do nas wniosku zmiany hasła głównego. Należy wypełnić standardowy wniosek dostępny pod adresem: https://ssl.pop.pl/site/wniosekzmianyhasla.pdf, a następnie przesłać zeskanowany na adres admin[at]pop.pl
Dane podawane na wniosku musza być identyczne, jak dane podane w Panelu Administracyjnym. Wniosek podpisać może wyłącznie osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba prywatna - właściciel konta - w przypadku konta prywatnego |
|