|
|
Pomoc techniczna online
|
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące konfiguracji usług dostępnych w POP.PL.
W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail,
prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.
|
Spis treści:
- zmiana hasła subkonta email na serwerze,
- zmiana hasła głównego usługi.
- opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
- korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
- natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
- POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
- POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
- dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
- użytkowanie dodatkowych kont FTP na serwerach
- zabezpieczenie adresu e-mail na stronie WWW (przed robotami skanującymi),
- katalogi chronione WWW (na hasło),
- definiowanie własnych stron błędów HTTP,
- aktywacja oraz korzystanie z subdomen i subserwerów.
Przydatna pomoc w formacie PDF:
- opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
- ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.
|
|
Konfiguracja poczty w POP System®
|
Na zakończenie procesu rejestracji konta e-mail otrzymujemy następujące parametry, potrzebne do prawidłowego skonfigurowania programu pocztowego:
- adres e-mail: TwojaNazwa@TwojaDomena.pop.pl,
- nazwę użytkownika (login): TwojaNazwa@TwojaDomena.pop.pl,
- adres serwera poczty przychodzącej (POP3): TwojaDomena.pop.pl,
- adres serwera poczty wychodzącej (SMTP): TwojaDomena.pop.pl,
- hasło dostępowe: ustaliłeś je sam w czasie rejestracji.
- port serwera poczty wychodzącej SMTP należy zmienic z 25 na 587
Powyższe nazwy są przykładowe.
W czasie konfiguracji należy zwrócić szczególną uwagę na 3 elementy:
- nazwę użytkownika (login), która ma formę adresu e-mail i taki należy bezwzględnie wpisać w pole "Nazwa użytkownika (login)" (nawet w przypadku gdy program pocztowy komunikuje, że jest to błąd),
- serwer wymaga uwierzytelnienia (autoryzacja SMTP). Ustawienia uwierzytelnienia są identyczne, jak w poczcie przychodzącej (POP3).
UWAGA !!! Brak ustawienia tego parametru w programie pocztowym, uniemożliwia wysyłanie poczty.
- port serwera poczty wychodzącej SMTP należy zmienic z 25 na 587
|
Tematy pokrewne:
|
|
|
|
|