Witamy w POP System Strona główna POP SystemPanel Administracyjny Odczyt poczty przez WWW
| Użytkownik: anonimowy | Status: wylogowany | Zaloguj |

Nasza oferta
Konta e-mail
Serwery WWW/MySQL
Rejestracja domen
Regulamin usług
Pomoc techniczna
SpamBlocker - opis
Autoryzacja e-mail

Poczta przez WWW
Panel Administracyjny

Polityka prywatności
Polityka antyspamowa
Kontakt z nami



  Pomoc techniczna online
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące konfiguracji usług dostępnych w POP.PL.

W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail, prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.

Spis treści:
  1. zmiana hasła subkonta email na serwerze,
  2. zmiana hasła głównego usługi.
  3. opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
  4. korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
  5. natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
  6. POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
  7. POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
  8. dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
  9. użytkowanie dodatkowych kont FTP na serwerach
  10. zabezpieczenie adresu e-mail na stronie WWW (przed robotami skanującymi),
  11. katalogi chronione WWW (na hasło),
  12. definiowanie własnych stron błędów HTTP,
  13. aktywacja oraz korzystanie z subdomen i subserwerów.
Przydatna pomoc w formacie PDF:
  1. opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
  2. ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.



  Zmiana hasła głównego usługi

Hasło główne usługi, to hasło przyporządkowane do głównego adresu email. W przypadku serwera jest to adres domena@domena.pop.pl lub alias tego konta, w przypadku konta indywidualnego, jest to adres konta. Po zalogowaniu się do Panelu Administracyjnego na adres główny, użytkownik posiada możliwość pełnego zarządzania serwerem oraz zmiany wszystkich innych haseł, np. subkont email, kont ftp itp.

W przypadku zapomnienia/zgubienia hasła głównego, nie jest możliwe jego odtworzenie, a jedynie zresetowanie (ustawienie nowego). Ponieważ jest procedura krytyczna, wymagamy formalnego przesłania do nas wniosku zmiany hasła głównego. Należy wypełnić standardowy wniosek dostępny pod adresem: http://system.pop.pl/wniosekzmianyhasla.pdf, a następnie przesłać go faksem lub tradycyjnym listem na adres z nagłówka lub zeskanowany na adres admin[at]pop.pl.

Dane podawane na wniosku musza być identyczne, jak dane podane w Panelu Administracyjnym. Wniosek podpisać może wyłącznie osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba prywatna - właściciel konta - w przypadku konta prywatnego)






© POP.PL - http://pop.pl - 1998-2020