Witamy w POP System Strona główna POP SystemPanel Administracyjny Odczyt poczty przez WWW
| Użytkownik: anonimowy | Status: wylogowany | Zaloguj |

Nasza oferta
Konta e-mail
Serwery WWW/MySQL
Rejestracja domen
Regulamin usług
Pomoc techniczna
SpamBlocker - opis
Autoryzacja e-mail

Poczta przez WWW
Panel Administracyjny

Polityka prywatności
Polityka antyspamowa
Kontakt z nami



  Pomoc techniczna online
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące konfiguracji usług dostępnych w POP.PL.

W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail, prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.

Spis treści:
  1. zmiana hasła subkonta email na serwerze,
  2. zmiana hasła głównego usługi.
  3. opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
  4. korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
  5. natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
  6. POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
  7. POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
  8. dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
  9. użytkowanie dodatkowych kont FTP na serwerach
  10. zabezpieczenie adresu e-mail na stronie WWW (przed robotami skanującymi),
  11. katalogi chronione WWW (na hasło),
  12. definiowanie własnych stron błędów HTTP,
  13. aktywacja oraz korzystanie z subdomen i subserwerów.
Przydatna pomoc w formacie PDF:
  1. opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
  2. ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.



  Zmiana hasła subkonta email na serwerze.

Hasło subkonta email można zmienić na dwa sposoby.

Jeśli użytkownik subkonta pamięta dotychczasowe hasło, należy zalogować się do Panelu Administracyjnego (http://setup.pop.pl), podając swój adres email i hasło, a następnie w sekcji Menu -> Konta email / hasła -> Zmień, wpisać dwukrotnie nowe hasło, potwierdzając przyciskiem "Zmień hasło".

Jeśli użytkownik nie pamięta hasła, należy się zwrócić o zmianę hasła do lokalnego administratora (posiadacza hasła głównego). Administrator po zalogowaniu się na konto główne (w przypadku serwera jest to adres domena@domena.pop.pl lub alias tego konta), ma możliwość zmiany hasła dla subkonta w sekcji Menu -> Konta email / hasła. Z listy należy wybrać właściwe konto, a następnie kliknąć Zmień, wpisać dwukrotnie nowe hasło, potwierdzając przyciskiem "Zmień hasło".

Jeśli lokalny administrator serwera nie pamięta/utracił hasło główne, należy wysłać do nas formalny wniosek o zmianę hasła głównego [tutaj szczegóły].






© POP.PL - http://pop.pl - 1998-2020