|
|
Pomoc techniczna online
|
Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące konfiguracji usług dostępnych w POP.PL.
W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail,
prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.
|
Spis treści:
- zmiana hasła subkonta email na serwerze,
- zmiana hasła głównego usługi.
- opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
- korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
- natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
- POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
- POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
- dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
- użytkowanie dodatkowych kont FTP na serwerach
- zabezpieczenie adresu e-mail na stronie WWW (przed robotami skanującymi),
- katalogi chronione WWW (na hasło),
- definiowanie własnych stron błędów HTTP,
- aktywacja oraz korzystanie z subdomen i subserwerów.
Przydatna pomoc w formacie PDF:
- opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
- ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.
|
|
Dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów wirtualnych w POP.PL®
|
W skład samoobsługowego serwera wirtualnego, wchodzi usługa samodzielnej aktywacji dodatkowych kont email, np. dla pracowników firmy, itp. Nowe konto aktywuje się w następujący sposób:
- logujemy się na konto główne serwera wirtualnego przez stronę http://setup.pop.pl,
- klikamy na Menu / Dodaj konto email,
- wpisujemy aktywowany adres email. Uruchamiany adres aktywuje się zawsze w domenie *.pop.pl. Jeśli serwer posiada inne domeny, adresy dla pozostałych domen dodawane są automatycznie,
- opcjonalnie zaznaczamy, które filtry mają być zaktywowane w momencie utworzenia konta,
- opcjonalnie wpisujemy dane użytkownika konta,
- klikamy "Aktywuj konto",
- po potwierdzeniu aktywacji konta, klikamy "Ustaw hasło i pojemność",
- ustawiamy żądaną pojemność konta i klikamy "Zmień pojemność konta",
- klikamy w menu "Konta pocztowe", wybieramy z listy kont, właśnie konfigurowane konto i klikamy "Zmień",
- wpisujemy dwukrotnie hasło do odczytu i wysyłania poczty. Hasło to używa się również do logowania się do indywidualnego Panelu Administracyjnego dla tego konta,
- konfigurujemy ręcznie program pocztowy zgodnie z instrukcją podaną tutaj lub korzystamy z autokonfiguracji, w Panelu na stronie Menu / Konta pocztowe.
Dodawanie aliasu dla konta na serwerze wirtualnym lub koncie indywidualnym:
- logujemy się na konto główne serwera wirtualnego lub konto indywidualne, przez stronę http://setup.pop.pl,
- klikamy w menu "Konta pocztowe", wybieramy z listy kont, właśnie konfigurowane konto i klikamy "Zmień",
- następnie w module aliasów, dodajemy potrzebny alias, wpisywany alias aktywuje się zawsze w domenie *.pop.pl, jeśli serwer posiada inne domeny, adresy dla pozostałych domen dodawane są automatycznie.
Tematy pokrewne:
|
|
|
|
|