Witamy w POP System Strona główna POP SystemPanel Administracyjny Odczyt poczty przez WWW
| Użytkownik: anonimowy | Status: wylogowany | Zaloguj |

Konta e-mail
Serwery WWW/MySQL
Regulamin usług
Pomoc techniczna
SpamBlocker - opis
Autoryzacja e-mail

Poczta przez WWW
Panel Administracyjny

Polityka prywatności
Polityka antyspamowa
Kontakt z nami



  Pomoc techniczna online
W przypadku problemów nieopisanych tutaj, ew. problemów z wysłaniem poczty z własnej skrzynki e-mail, prosimy skorzystać z formularza zgłoszeniowego (wysyłka na adres: info@pop.pl) lub zadzwonić na numer 607675463.

Spis treści:
  1. zmiana hasła subkonta email na serwerze,
  2. zmiana hasła głównego usługi.
  3. opis konfiguracji kont pocztowych w POP System®,
  4. korzystanie z filtrów pocztowych - walka ze spam-em,
  5. natychmiastowe raportowanie RSS o przesyłkach odrzuconych,
  6. POP ZombieSpamBlocker - bardzo bezpieczny filtr pocztowy (tzw. greylisting),
  7. POP SpamBlocker - tzw. whitelisting,
  8. dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów oraz kont indywidualnych,
Przydatna pomoc w formacie PDF:
  1. opis tworzenia bezpiecznych dobrych haseł - Bezpieczne hasło 116 KB,
  2. ważne informacje dla osób rozsyłających dużo maili - Jak nie zostać spamerem? 351 KB.



  Dodawanie kont e-mail i aliasów do serwerów wirtualnych w POP.PL®
W skład samoobsługowego serwera wirtualnego, wchodzi usługa samodzielnej aktywacji dodatkowych kont email, np. dla pracowników firmy, itp. Nowe konto aktywuje się w następujący sposób:
  1. logujemy się na konto główne serwera wirtualnego przez stronę https://ssl.pop.pl/site/?body=login,
  2. klikamy na Menu / Dodaj konto email,
  3. wpisujemy aktywowany adres email. Uruchamiany adres aktywuje się zawsze w domenie *.pop.pl. Jeśli serwer posiada inne domeny, adresy dla pozostałych domen dodawane są automatycznie,
  4. opcjonalnie zaznaczamy, które filtry mają być zaktywowane w momencie utworzenia konta,
  5. opcjonalnie wpisujemy dane użytkownika konta,
  6. klikamy "Aktywuj konto",
  7. po potwierdzeniu aktywacji konta, klikamy "Ustaw hasło i pojemność",
  8. ustawiamy żądaną pojemność konta i klikamy "Zmień pojemność konta",
  9. klikamy w menu "Konta pocztowe", wybieramy z listy kont, właśnie konfigurowane konto i klikamy "Zmień",
  10. wpisujemy dwukrotnie hasło do odczytu i wysyłania poczty. Hasło to używa się również do logowania się do indywidualnego Panelu Administracyjnego dla tego konta,
  11. konfigurujemy ręcznie program pocztowy zgodnie z instrukcją podaną tutaj lub korzystamy z autokonfiguracji, w Panelu na stronie Menu / Konta pocztowe.
Dodawanie aliasu dla konta na serwerze wirtualnym lub koncie indywidualnym:
  1. logujemy się na konto główne serwera wirtualnego lub konto indywidualne, przez stronę https://ssl.pop.pl/site/?body=login,
  2. klikamy w menu "Konta pocztowe", wybieramy z listy kont, właśnie konfigurowane konto i klikamy "Zmień",
  3. następnie w module aliasów, dodajemy potrzebny alias, wpisywany alias aktywuje się zawsze w domenie *.pop.pl, jeśli serwer posiada inne domeny, adresy dla pozostałych domen dodawane są automatycznie.





© POP.PL 1998-2024